fbpx

Як почати використовувати корпоративні худі

Використання фірмових товарів для реклами (часто сленгово називається “мерч” чи “промо одяг”) вашої компанії може бути високоефективним маркетинговим інструментом. З одного боку, ви можете справити гарне враження на нового або постійного клієнта, подарувавши їм якусь приємну дрібницю (листівку або стікер). З іншого боку, можна використовувати фірмові товари для співробітників компанії, це буде сприяти  іміджу компанії і підвищенню престижу. 

Худі – це світшот з капюшоном, в перекладі з англійкої hood – капюшон. Подивитися характеристики худі тут.

hoodee

28% рекламних товарів припадає на одяг, і хоча предмети з нижчою вартістю, такі як футболки та шапки, можуть бути більш популярним вибором для корпоративного дарування, але не варто недооцінювати маркетингові можливості худі та світшотів, не лише в зимову пору року:)

Але це не той випадок, коли приліплюють логотип на худі і відкладають його до наступної виставки, з надією отримати незліченну кількість нових клієнтів. Щоб забезпечити найвищі шанси на успіх у рекламі вашого бренду, перед друком варто розглянути кілька різних ідей. Ось кілька вказівок від команди SinglePrint щодо ефективної координації кампанії для досягнення найкращих можливих результатів.

Якість – найголовніше

Чи хотіли б ви носити виріб, виготовлений з кудлатих матеріалів та незручного текстилю? Не дивлячись на те, що рекламний товар дарується, він завжди повинен дотримуватись стандартів якості, щоб одержувач насправді захотів носити подарунок. Зручний одяг, м’який на дотик покращить враження одержувача від вашої компанії, а неякісний в свою чергу заплямує вашу репутацію в очах клієнта.

 

Розповідайте про себе стисло

Хоча худі – це одяг великого розміру (великою площею для зображень в порівнянні наприклад з шапкою:), що теоретично має достатньо місця для повної біографії компанії, у маркетингу ви виявите, що менше = більше. Іноді назва компанії та логотип – це все, що потрібно, щоб привернути увагу. 

 

Зацікавлюйте

Збільшувати інтерес та привертати увагу до бренду шляхом нанесення маленької цитатки, яка надихає або відкритої загадки може бути ефективним елементом і люди частіше будуть питати про ваш бренд. Детальніше про види нанесень тут. Залежно від галузі, в якій ви працюєте, гумор, креативність чи загадковість можуть стати чудовими помічниками у розпалі інтересу до вашої компанії.

Не забувай про стиль

Худі – це універсальний предмет гардеробу, що робить їх ідеальним вибором для рекламної кампанії, але така універсальність приносить із собою певний рівень відповідальності: щоб захоплювати, продукція має відповідати віянню моди. Подумайте про те, щоб найняти професійного дизайнера, або звернутися до нашої команди і продумати варіанти принтів перед тим, як взятись до роботи.

f3a96b664f0556cbc7619b56b4f1a51e

 

Використовуйте худі у якості призів

Подарунок це завжди достатньо приваблива причина для клієнтів ділитися своїми іменами та електронними адресами. Це дає змогу розширити список розсилки, а подарований худі буде створювати додаткову рекламу.

 

Даруйте всередині компанії

Часто брендовий товар розглядають як щось виключно для клієнтів, але не варто нехтувати тими, хто працює на вас. Подарунок у вигляді худі для своїх співробітників, ви відразу справите гарне враження на них і вони будуть позитивно відгукуватись про вашу організацію. Це безпрограшна ситуація.

 

Ви можете звернутися до SinglePrint  для брендування худі, ми можемо нанести зображення будь-яким зі способів: прямий цифровий друк, шовкодрук, термотрансфер (“плівка”) чи вишивка/шеврон). В наявності є худі нашого власного виробництва.