У кожного в шафі знайдеться кілька креативних футболок, які відмінно виручають нас в теплу пору року. Сьогодні такий предмет гардероба є абсолютно у всіх, але мало хто знає, що раніше футболки вважалися нижньою білизною. Як в історії людства з’явився цей вид одягу і як він став елементом повсякденного гардероба для кожної сучасної людини, ми розповімо в цій статті.
Історія виникнення
Перший одяг, схожий на футболки, з’явився в другій половині XIX-го століття. Його використовували шахтарі в якості ефективного захисту від пилу і спеки. Футболка в звичному для нас розумінні з’явилася в 1898 році, завдяки армії США.
Даний предмет гардероба почали масово виготовляти для морських піхотинців, і використовувався він в якості нижньої білизни.
Після Другої світової війни, футболка стала самостійним предметом гардероба і її почали використовувати як верхній одяг. У такому вбранні було зручно виконувати важку фізичну роботу в умовах спеки.
У 1942 році відбувся справжній прорив, який привів до несподіваної популярності даного виду одягу. У журналі «Life» опублікували фотографію військовослужбовця в білій чоловічій футболці з принтом. У 1948 американський губернатор використовував даний вид одягу для своєї передвиборної кампанії, замовивши велику партію з написами на футболках «Dew It for Dewey».
Стрімке зростання популярності
У 1951 році вийшов фільм «Трамвай« Бажання », де головний герой з’явився в білій футболці, після чого вона почала сприйматися не тільки як елемент верхнього одягу, але і повноцінно увійшла в моду. Через рік після цього, політик Дуайт Девід Ейзенхауер використовував принти на футболках для передвиборної агітації.
Потім, в 1955 році, вийшов фільм «Бунтівник», де головний герой також з’являється в кадрі у білій футболці. У 1960-х в моду ввійшла так звана футболка Tie-dye, яка асоціюється з етнічним стилем і рухом хіппі. Всі ці події сприяли стрімкому зростанню популярності даного елемента гардероба.
Сучасна різноманітність
Завдяки можливості друку на футболках, вони стали популярним своєрідним рекламним майданчиком, який використовують і політики, і різні організації. У 90-х стало модно наносити логотипи компанії, принти на футболки з рекламними гаслами.
Сьогодні, завдяки прямому цифровому і шовкотрафаретному друку та іншим сучасним технологіям, можна нанести абсолютно будь-яке зображення на тканину і зробити свій одяг ексклюзивним. Малюнки виходять яскравими, насиченими і практично довговічними. При бажанні можна навіть нанести 3D зображення.
Щоб замовити друк на футболках в Києві зателефонуйте нам за вказаним на сайті номером телефону і розкажіть про свої побажання, а ми створимо для вас креативний елемент гардероба в короткі терміни.