Уніформа для бізнесу

unnamed

Ми усі боїмося пустого аркушу паперу. Це нормально. Створювати щось з нуля – принаймні щось гідне – не лише страшно, а й достатньо важко.

Нагальною потребою будь-якого бізнесу, що має особисте спілкування з клієнтами, є наявність уніформи. На це не варто дивитися як на протокол, але як на гідну презентацію свого бренду. Гарна уніформа викликає почуття приємної належності у тих, хто її носить. Люди, що виглядають професійно, відчувають себе професійно і в кінцевому випадку починають діяти професійно. Не кажучи вже про те, що якісна уніформа компанії викликає повагу та довіру. Тож, якщо клієнти довіряють Вам, вони будуть вірні Вашому бренду.

Розглянемо 2 варіанти розробки уніформи для бізнесу: швидкий та довгий.

Швидкий варіант складається всього з декількох кроків. Для цього Вам необхідно:

  • завітати до нас в Singleprint (Турівська, 4, м. Київ) і з варіантів кольорів, типів тканин та вже існуючого великого набору прикладів одягу обрати, що Вам до смаку
  • надати макети лого нашому дизайнеру, який зробить ескіз
  • оформити замовлення

Довгий варіант займе більше часу, але він того вартий.

Крок 1: Розробіть ескіз

Це найцікавіша частина, де Ви дасте волю уяві. Спершу, варто звернути увагу на деталі: ґудзики, вишивка, друк, форма коміру та рукавів і багато іншого. Потім подумайте про аксесуари. Коли ми розмірковуємо про сучасну уніформу, то часто уявляємо лише друк на типових футболках, однак, існує безліч інших елементів, які можна зробити частиною уніформи. Подумайте, наприклад, про фартухи для тих, хто працює в ресторані, кепки або куртки для співробітників, що працюють на відкритому повітрі, або світшоти для тих, хто повинен сидіти під кондиціонером протягом тривалого часу.

unnamed (1)

Крок 2: Продумайте дизайн

Проектування дизайну фірмового одягу не схоже на проектування сукні чи костюму для вечірки. Уніформа має відповідати багатьом критеріям, наприклад:

  • Мати кишені для носіння інструментів
  • Тип тканини має відповідати погоді
  • Бути достатньо зручним для носіння протягом цілого дня
  • Яскраві кольори мають виділятися з натовпу.

Крок 3: Проконсультуйтеся з працівниками

Беручись за проектування будь-чого, від лампочки до одягу, в нашій уяві завжди має бути образ кінцевого користувача. Саме тому, щойно пробний варіант уніформи створено, наступним кроком має бути консультація з працівниками, які це будуть носити. На скільки уніформа відповідає образу? Чи зручна вона? Запитайте що вони могли б порадити чи покращити. Відповіді можуть Вас здивувати.

Крок 4: Протестуйте

Ніколи не надсилайте корпоративну уніформу до виробництва, спершу її не випробувавши. Будь-який серйозний виробник спочатку зробить обмежену кількість продукції для того, щоб ваші співробітники її перевірили на собі.

Останнім етапом перевірки повинно бути прання уніформи, щоб побачити, на скільки витривалою є тканина.

У підсумку Вам залишиться отримати відгук співробітників, зробити замітки, внесіть зміни і замовити покращений зразок. Цей процес слід повторювати, поки Ви, як власник, і люди, які на Вас працюють, не відчують, що уніформа ідеальна.

Хочете замовити уніформу для Вашого бізнесу? Звертайтеся в Singleprint!