fbpx

Худі з принтом чи без чудовий атрибут одягу восени

Худі з капюшоном перетворилася на популярний політичний об’єкт після десятиліть рутинної важкої роботи. У 1930-х роках компанія, нині відома як Champion Athletic Apparel, почала випускати їх, щоб зігріти футболістів на лавці запасних, також залучаючи худі в бізнес від робітників чоловіків, які управляли екскаваторами-навантажувачами, вишневими збирачами і вилковими навантажувачами – праотцями стилю для хлопців, які займають верхні рядки, з касками поверненими назад.

худі з логотипом

1968 рік члени команди New York Jets

Але худі не мав достатньої уваги, доки його не полюбили B-boy, графіті-художники та брейк-дансери в 80-х. Молодіжна культура зробила роботу, перетягуючи її зі сфери спортивного одягу, де одяг існує для підвищення продуктивності, у світ вуличного одягу, де одяг сам по собі є продуктивністю. До випуску кліпу “Mama Said Knock You Out”, випущеного в 1990 році, LL Cool J стилізований як боксер у своєму кутку, губи видно під капюшоном, що захищав його очі, худі здійснив свою трансформацію в елемент стилю.

LL Cool J в відео "Mama Said Knock You Out

LL Cool J в відео “Mama Said Knock You Out

Подібно до своїх однолітків у передмісті, укупованих на велосипедах BMX або скейтборді у світшотах з логотипом журналу Thrasher, покоління дітей хіп-хопу знайшло світшот, придатний для важливої ​​підліткової роботи – займати простір та драматизувати себе. Був і є театр капюшона: підтягуючи його вгору, тягнучи вниз, щоб оселитися в його енергійній сутулості. Капюшон маскує брудний вигляд, приховує прищі та занепокоєння, маскує навушники у навчальному залі, надає притулок самотності, якого вистачить для автономного царства. І якщо в якості свого нагляду капюшон грає з візуальною риторикою загрози, він є спадкоємцем традиції одягатися для підлітків, яка тягнеться ще до народження підлітка, коли він прибув повністю в шкіряній куртці та блакитних джинсах. 

Ті, хто їх любить і використовував всі функціональні можливості худі, прекрасно знають, наскільки добре воно може доповнити твій осінній наряд. Сьогодні худі – дуже модна і популярна річ, вона поєднує в собі комфорт і останні тенденції моди. Забарвлення може бути від найяскравіших до спокійних пастельних відтінків, з принтом і без.

Види стилізації худі та варіанти зображень ми публікуємо в нашому інстаграмі.

Ось тут на сайті ти можеш ознайомитись з бланковою продукцією та цінами або переглянути відео на нашому YouTube каналі. В наявності є худі 3х-нитка та футер з начосом в чорному кольорі, вартість яких 570 гривень (оптові ціни від 10 шт уточнюйте у менеджера). Що стосується нанесення, то воно може бути різної техніки:

  • прямий цифровий;
  • термоперенос;
  • шовкотрафаретний;
  • флексодрук;
  • вишивка.

Якщо ти вже обрав/ла  собі худі, тоді обов’язково потрібно зробити цікаве та креативне нанесення. Якщо в тебе вже є готовий макет, то надішли нам його і ми надрукуємо, якщо є лише ідея, то наш дизайнер розробить макет саме для тебе, з твоїми вимогами. Тому ти можеш завітати до нас в офіс: вул. Турівська 4 (м. Київ, Поділ, м. Тараса Шевченка) і ми тобі обов’язково допоможемо.

Також в нашій компанії є менеджер з пошиву, який зможе пошити худі який ти забажаєш, фасон який 100% буде тобі пасувати. Отже, все що ти собі придумала в голові – ми реалізуємо! Обирай свого менеджера та працюй з ним на пряму. Худі – це завжди цікаве доповнення до твого луку, тому він має бути в твоєму гардеробі. 

На нашому ютуб каналі, тут ти можеш побачити як проходять усі процеси

Якщо виникло бажання зробити замовлення або побачити на власні очі приклади наших робіт ми чекаємо тебе в офісі: вул. Турівська 4 (м. Київ, Поділ, м. Тараса Шевченка).