Як продавати футболки на івентах

111

Продаж своїх футболок на івентах та конференціях це чудова можливість зробити свій бренд відомим та побудувати важливі для бізнесу відносини. Проте, якщо ти недостатньо підготовлений, можеш пропустити усі вигоди.

Ми хочемо допомогти тобі наслідувати цілі конференцій та івентів, продаючи стільки футболок, скільки це взагалі можливо, тож тримай найкращі практики продажу від Singleprint.

Відвідуй «правильні» івенти

Якщо ти збираєшся витратити гроші демонструючи лінійку свого одягу на івенті, варто визначитися з правильними івентами саме для твого бренду. Витрати на  виставку, налаштування стенду, польоти, перевезення, проживання у готелях та їжа вдарять по бюджету, тож будь певний, що інвестиції варті зворотного прибутку. Навіть якщо це будуть локальні виставки типу Don’t take fake, Всі свої, Гешефт Garage Sale та інші.

Якщо ти лише починаєш продаж своїх футболок, відвідування локальних івентів, поки твій бренд набуває популярності, це найкраща сходинка для старту. Будь певен, що ти фокусуєшся на своїй ніші та ключовій аудиторії. Наприклад, якщо ти продаєш футболки для бігу, відвідуй місцеві заходи з бігу. Пошук людей, які мають відношення до твого бренду та футболок є ключовим моментом.

Знай усі підводні камені

Разом з запрошенням на івент ти отримаєш і немаленький об’єм інформації про правила продажу твоєї продукції на цьому заході. Виділи час, щоб обов’язково перечитати усе. Інструкція від організаторів стане твоїм гідом. Там ти знайдеш інформацію про установку стендів, умови надання простору, електрику, Інтернет, передоплату та інше.  

Варто було б зв’язатися з тими, хто вже брав участь у заході попередні рази і запитати про нюанси, які у них виникали. Будь-яка інформація стане тобі у нагоді. Singleprint та наші клієнти не раз приймали участь у виставках, ми з радістю поділимось досвідом.

222

Переконайся, що твій стенд цікавий

Твій стенд – це точка продажу. Коли люди відвідуватимуть твій стенд, що б ти хотів, щоб їм запам’яталось? Брендінг стенду включає: логотип, кольорову гаму та повідомлення. Проте, які спогади залишаться у тих, хто відвідає твій стенд?

Навіть, якщо твоєю метою є продати футболки, ти все ще можеш створити для покупців незабутній чи інтерактивний досвід, який залишиться у них в пам’яті надовго. Безкоштовні тату, будка для стрижки чи декорації для незвичайних фото, усе це утримає спогади про твій бренд набагато довше, ніж брошура з інформацією. Будь креативним, зацікав людей!

333

444

Легкий спосіб оплати та зручне розташування

Інший важливий фактор, який варто обговорити, це можливі варіанти оплати придбаних футболок. Як ти розраховуєш людей? Чи простий це процес? Які ціни твоїх футболок у порівнянні з конкурентами?

Кожен раз, коли ти щось комусь продаєш, варто пам’ятати, що створення почуття нагальної необхідності пришвидшить продажі. Подумай над оголошеннями в стилі: «Обмежена колекція для конференції», або «Футболки доступні лише на цьому івенті!»

Розміщення твого стенду, це ще один фактор, який може вплинути на хід справ. Якщо є можливість вибрати місце, нехай це буде найбільш прохідна територія, або навіть поблизу інших привабливих стендів. Подбай про те, щоб тебе помітили!

Візьми з собою

Готовий отримати секретну інформацію, яку ми сформували за роки досвіду? Тримай список речей, що знадобляться на будь-якому івенті: тремпеля, стійка, прайс, манекен, декор стенду згідно з айдентикою бренду, дзеркало, візитні картки, рекламні матеріали про бренд, упаковка, коробки, щоб складати товар і особисті речі (памятай, що твій стенд «відкритий» і окремої комірки, де можна сховати речі, немає), вологі серветки, легкий перекус і вода (не завжди є фудкорти, або час щоб відлучитися від стенду), пакети для сміття, ноутбук, зарядні пристрої, подовжувач.

Не розслабляйся до, під час і після

Перед івентом напиши і вивчи короткий текст (2-3 речення) «хто ми такі», і «що плануємо на найближче майбутнє» (наприклад, нову колекцію, відкриття магазину, і тд…)

Під час івенту роби нотатки про те, що клієнти розповідають і що купують

Після події зроби підсумки (по товару, кому подзвонити чи відправити лист/посилку). Проведи інвентаризацію. Поспілкуйся з іншими учасниками (дізнайся про подібні події, поділіться досвідом).

Хочеш більше порад? Не соромся, телефонуй!